Wiele osób szuka wymówek aby nie zacząć ćwiczyć. Najpopularniejszą z nich jest niechęć do siłowni – skrępowanie własną sylwetką przed innymi osobami, które już zdążyły wyrobić sobie odpowiednią rzeźbę ciała, brak doświadczenia w planowaniu treningów, a także niedostateczna wiedza, która uniemożliwia prawidłowe korzystanie z przyrządów do ćwiczeń znajdujących się na siłowni. Błędne jest jednak myślenie, że efektywny trening siłowy można zrealizować wyłącznie na siłowni. Trening siłowy w domu może przynieść równie dobre rezultaty, pod warunkiem że zostanie przeprowadzony w sposób prawidłowy. Do ćwiczeń siłowych w domu wystarczą na początek domowe sprzęty. Może to być na przykład krzesło czy szafka. Jako ciężarki można użyć butelki wypełnione wodą, albo pojemniki z cukrem czy mąką. W internecie dostępnych jest wiele planów treningowych przystosowanych do domowych warunków. Jak w każdych ćwiczeniach, tak również przy treningu siłowym w domu najważniejsza jest systematyczność wykonywanych ćwiczeń.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Warte uwagi: