Dieta redukcyjna jest przeznaczona dla osób, które w zdrowy sposób chcą zredukować zbędną tkankę tłuszczową. Punktem wyjściowym do jej opracowania jest obliczenie naszego zapotrzebowania kalorycznego. Kiedy znamy tę wartość, odejmujemy od niej 100-200 kalorii. Otrzymana liczba służy za podstawę opracowania dziennego jadłospisu. Bardzo uogólnione proporcje składników odżywczych prezentują się następująco: białko i tłuszcze po 30%, węglowodany 40%. W rzeczywistości powinniśmy dostosować je do naszego trybu życia. I tak, w dniu treningu, zwiększamy ilość spożytych węglowodanów kosztem tłuszczów o około 10%. W diecie redukcyjnej niezwykle ważna jest systematyczność. Spożywamy mniejsze posiłki, a częściej – nawet 5-7 razy dziennie! Oczywiście, żadne efekty nie są możliwe do osiągnięcia bez odpowiedniego treningu dopasowanego do budowy naszego ciała – z naciskiem na pobudzenie do pracy tych partii, z których nadmiaru tłuszczu chcemy się pozbyć. Warto zatem już na samym początku sprecyzować swoje oczekiwania. Później jeszcze… monitorujemy postępy, gdyż to motywuje najbardziej.

One thought on “Dieta redukcyjna – chudnij zdrowo!”

  1. Najwiecej schudłem używając Redoxa Extreme z Allnutrition, koło 5 kg w ciagu 2 tygodni, przy tym dieta i ćwiczenia, widzę tak zajebiste efekty, po miesiącu jestem naprawdę zadowolony.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Warte uwagi: