Mięśnie nóg to jeden z ważniejszych motorów napędowych organizmu, zaraz po mięśniach grzbietu. Dobrze umięśnione nogi pomagają zachować odpowiednią postawę ciała, a także są bardzo ważne, szczególnie przy uprawianiu sportów wyczynowych. Aby zapewnić sobie odpowiednią rzeźbę nóg, należy regularnie ćwiczyć. Szczególnie panie mogą mieć problem z wyrzeźbieniem ud, ponieważ w organizmach kobiecych to właśnie na brzuchu oraz na udach w pierwszej kolejności odkłada się tkanka tłuszczowa magazynowana w organizmie. Najlepsze ćwiczenie na nogi. Każdy cykl treningowy warto rozpocząć krótką rozgrzewką aby uniknąć zakwasów. Jeżeli chodzi o najbardziej efektywne ćwiczenia na nogi to najlepiej sprawdzą się przysiady w różnych wariacjach, również z obciążeniem. Rewelacyjnie na mięśnie nóg działają nie tylko ćwiczenia siłowe, ale również treningi cardio, podczas których można spalić nadmiar tkanki tłuszczowej. Warto zatem kilka razy w tygodniu wybrać się na jogging, odwiedzić miejską pływalnię lub pojechać za miasto na kilku godzinną przejażdżkę rowerową.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Warte uwagi: