bicepsy

Wykonywanie ćwiczeń na bicepsy jest bardzo popularne – zwłaszcza ćwiczący regularnie mężczyźni intensywnie trenują te właśnie mięśnie. Nic w tym zresztą dziwnego – umięśnione, wyrzeźbione ramiona od lat uważane są za atrybut doskonałej męskiej sylwetki, a przecież wielu z nas stara się dążyć do ideału. Wielu mężczyzn decyduje się na rozpoczęcie treningów właśnie po to, aby poprawić wygląd swoich mięśni rąk i pleców. Ćwiczeń na bicepsy jest bardzo dużo. Wiele z nich wpływa jednocześnie na rozbudowę mięśni pleców i zwiększenie ich siły. Najpopularniejsze ćwiczenia na bicepsy to zazwyczaj ćwiczenia ze sztangą – polegające na podnoszeniu sztangi. Takie ćwiczenia są bardzo skuteczne i szybko przynoszą pożądane rezultaty. Wiele osób decyduje się również na ćwiczenia z ciężarkami. Nie można zapominać jednak o tym, że ćwiczenia siłowe muszą być zawsze wykonywane starannie i poprawnie – w przeciwnym wypadku możemy doprowadzić do kontuzji, która w konsekwencji sprawi, że nie będziemy w stanie ćwiczyć przez dłuższy czas.

One thought on “Jak ćwiczyć bicepsy?”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Warte uwagi: